مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 22:552020-04-08اجتماعي

توزیع 10 هزار درسنامه برای آموزش دانش آموزان مناطق محروم خراسان رضوی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از پوشش 50 درصدی آموزش دانش آموزان این استان از طریق اینترنت و فضای مجازی خبر داد و گفت: حدود 10 هزار جلد درسنامه برای دانش آموزان مناطق محروم و عشایری تهیه و توزیع کرده ایم.

- قاسم علی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تمهیدات اداره کل آموزش و پرورش جهت ادامه جریان آموزش به ویژه در مناطق محروم اظهار کرد: بحث تعطیلی ناخواسته مدارس در پی شیوع ویروس کرونا موضوعی بود که به لحاظ اهمیت حفظ سلامت و جان دانش آموزان و همکاران ما در دستور کار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: بنابراین آموزش وپرورش هم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مجبور به تعطیلی مدارس شد تا زمانی که مجدد طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و مساعد شدن شرایط مدارس مجدد بازگشایی شود.

وی عنوان کرد: در این فاصله جهت جلوگیری از عقب ماندگی درسی دانش آموزان و جبران بخشی از عقب ماندگی ها در تمام کشور و از جمله در آموزش وپرورش خراسان رضوی ما اقدام به برگزاری کلاس های مجازی و ارائه محتوای آموزشی به صورت الکترونیک در سامانه ها و سایت های مختلف آموزش وپرورش کردیم.

خدابنده با بیان اینکه صدا و سیما هم در این مورد به کمک ما آمد، تصریح کرد: خوشبختانه بخشی از آنتن زمانی صدا و سیما در اختیار آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار درسنامه برای آموزش دانش آموزان مناطق محروم خراسان رضوی

توزیع 10 هزار درسنامه برای آموزش دانش آموزان مناطق محروم خراسان رضوی