مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 21:152020-04-08سياسي

مدیریت دوران پس از کرونا نیازمند همدلی دولت و بخش خصوصی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، روز چهارشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: نامگذاری سال 99 به عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری کاملاً منطبق بر نیازهای کشور به خصوص در شرایط درگیری با بیماری کروناست.

استاندار یزد ادامه داد: برای مدیریت دوران پساکرونا و عبور از مشکلات در حوزه های مختلف، چاره ای جز جهش تولید و توجه به این حوزه نداریم.

رییس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: جهش تولید مستلزم تعامل و هماهنگی دولت، مردم و بخش خصوصی است و همین تعامل می تواند مفهوم واقعی حکمرانی خوب را نشان دهد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از نظرات بخش خصوصی همواره در دستورکار بوده است، گفت: دستگاه های دولتی نمایندگان بخش خصوصی نیز هستند و نمایندگی تقاضاها و انتظارات بخش خصوصی وظیفه آنهاست.

استاندار یزد افزود: لازم است با همدلی و عبور از اختلاف نظرها، اصل تولید را به عنوان اولویت استان در نظر بگیریم تا ظرفیت های خود را در استان پیگیری کنیم.

طالبی ادامه داد: ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد و تمامی این ابعاد باید در اختیار تحقق شعار سال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت دوران پس از کرونا نیازمند همدلی دولت و بخش خصوصی است

مدیریت دوران پس از کرونا نیازمند همدلی دولت و بخش خصوصی است