مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 19:062020-04-08اجتماعي

گلستان در شب میلاد منجی عالم نورباران شد


در حالیکه به سبب جلوگیری از شیوع کرونا برنامه های تجمیعی در اماکن مذهبی و خیابان های استان ممنوع شده بود، مردم گلستان امشب چهارشنبه انتظار فرج و رفع مشکلات را از یگانه نجات دهنده وعده داده شده پیامبران و همه امت های گذشته تقاضا کردند.

اگر چه مساجد و تکایا و بقاع متبرکه استان به دلیل شیوع کرونا بسته است اما در شب میلاد حضرت ولیعصر (عج) نوای دعای فرج از بلندگوی همه اماکن مذهبی گلستان پخش شد.

در سطح شهرها هم مردم پرچم های منقش به القاب دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت را در سردر منازل و مغازه ها برافراشتند تا ارادت خود را به دوازدهمین امام شیعیان ثابت کنند.

تلویزیون های بزرگ شهری گرگان هم تصاویری از مسجد جمکران، بارگاه امام رضا(َع) و دیگر اماکن مذهبی کشور را برای عابرین خیابان های این شهر پخش کرده و تعدادی از کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی پربازدید گلستان هم به پخش برخط (آنلاین) مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند.

تعدادی از جوانان گرگانی هم با تشکیل گروه های سرود سیار و باهدف ایجاد شادی و نشاط و یادآوری نام مبارک امام موعود (عج )، سرودهای نیمه شعبان را محلات و کوچه های گرگان اجرا کردند.

موسسات خیریه و گروههای جهادی گرگان در این شب پخش بسته های غذایی و سبدکالا بین خانواده های بی بضاعت را در دستور کار قرار داده و پک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در شب میلاد منجی عالم نورباران شد

گلستان در شب میلاد منجی عالم نورباران شد