مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-08فرهنگي

«توسعه و مبانی تمدن غرب»، مقصد چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی آوینی مستندساز، نویسنده، پژوهشگر و متفکر اهل قلم ایرانی که به سید شهیدان اهل قلم معروف است در دوران حیات خود علاوه بر ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس به نگارش مقالات در حوزه های اجتماعی، - این کتاب مشتمل بر مجموعه مقالاتی در فاصله سال های 1364 تا 1366 در نشریه جهاد به چاپ رسیده است مقالاتی که پس از شهادت ایشان به طور پراکنده توسط انتشارات کانون فرهنگی و هنری ایثارگران و نشر ساقی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سید مرتضی آوینی مستندساز، نویسنده، پژوهشگر و متفکر اهل قلم ایرانی که به سید شهیدان اهل قلم معروف است در دوران حیات خود علاوه بر ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس به نگارش مقالات در حوزه های اجتماعی، فلسفی و هنری در نشریات مختلف می پرداخته که بسیاری از این مقالات پس از شهادت وی گردآوری و بر حسب موضوع در قالب کتاب هایی با عناوین مختلف به چاپ رسیده است.

از این میان کتاب توسعه و مبانی تمدن غرب به علت زبان ساده تر و غیرتخصصی آن در میان مخاطبان آثار آوینی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

این کتاب مشتمل بر مجموعه مقالاتی از شهید است که در فاصله سال های 1364 تا 1366 در نشریه جهاد به چاپ رسیده است مقالاتی که پس از شهادت ایشان به طور پراکنده توسط انتشارات کانون فرهنگی و هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«توسعه و مبانی تمدن غرب»، مقصد چیست؟

«توسعه و مبانی تمدن غرب»، مقصد چیست؟