مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:502020-04-08سياسي

آسمان دیار قومس نور باران شد/ میلاد منجی با عطر دلدادگی


جشن نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) در شهرها و روستاهای سراسر استان سمنان و در میان عشق و دلدادگی منتظران آن حضرت برگزار شد.

- سمنان- جشن نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) در شهرها و روستاهای سراسر استان سمنان و در میان عشق و دلدادگی منتظران آن حضرت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشن شب میلاد باسعادت امام زمان (عج) شامگاه چهارشنبه بدون حضور مردم در مساجد و معابر و خیابان ها به دلیل شیوع کرونا و از طریق رسانه ها، فضای مجازی و همچنین با اجرای برنامه هایی چون استغاثه به آن حضرت، دعای فرج، زمزمه یا مهدی (عج) ادرکنی بر پشت بام منازل مردم مؤمن و منتظر استان سمنان برگزار شد.

جشن نیمه شعبان امسال در حالی در سراسر استان سمنان برگزار شد که به همت شهرداری ها آسمان سراسر استان نورباران شد و مردم بر بام خانه ها و ایوان منازل و آپارتمان هایشان ندای یا مهدی ادرکنی و دعای فرج سر دادند.

مردم در خانه هایشان ماندند جشن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت به دلیل شیوع کرونا حال و هوای دیگری داشت علی رغم اینکه بخشی از مردم با خودروهایشان در معابر حضور داشتند، غالب مردم استان در خانه هایشان این جشن بزرگ را گرامی داشتند و با استغاثه شان به آن حضرت صحنه هایی زیبا از دلدادگی و بندگی را رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان دیار قومس نور باران شد/ میلاد منجی با عطر دلدادگی

آسمان دیار قومس نور باران شد/ میلاد منجی با عطر دلدادگی