مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-08اقتصادي

استاندار: منابع غنی ایلام با تعداد بالای مددجویان همخوانی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با قائم مقام کمیته امداد کشور سیاست این نهاد را در راستای خودکفایی مددجویان قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: یک تضاد عجیب در ایلام وجود دارد در عین اینکه یک ششم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی است اما از طرفی نرخ تورم و میزان هزینه خانوارها بالاتر از میانگین کشوری است و منابع غنی خدادادی فراوانی در استان نیز وجود دارد.

وی یادآور شد: با وجود اینکه نظام و دولت های مختلف خدمات ارزشمندی در استان انجام داده اند اما به خاطر عمق محرومیت و عدم توسعه یافتگی در استان فقر در ایلام زیاد است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی عملا کار اقتصادی در استان ممکن نبود، اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی حداقل زیرساخت های استان نیز از بین رفت با این حال مردم در این دوران سخت با رشادت و فداکاری رتبه اول ایثارگری در کشور را کسب کردند.

وی با اشاره به این که نظام و دولت در دو سه سال اخیر کمک های فراوانی به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه انجام داده است، افزود: طی این سال ها علاوه بر ایجاد تسهیلات ویژه اشتغالزایی، میزان مستمری خانواده های مددجو سه برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: منابع غنی ایلام با تعداد بالای مددجویان همخوانی ندارد

استاندار: منابع غنی ایلام با تعداد بالای مددجویان همخوانی ندارد