مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-08اقتصادي

افزایش 30 درصدی حمل کالاهای اساسی به آذربایجان غربی


ارسلان شکری روز چهارشنبه در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی افزود: برنامه ریزی های لازم برای حمل کالاهای اساسی از بنادر کشور به استان انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش کالای اساسی حمل شده به آذربایجان غربی، مشکلی افزایش قیمت به محدودیت های حمل و نقل بر نمی گردد.

وی بیان کرد: از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون بیش از 23 هزار تن کالای اساسی از بنادر جنوب به استان حمل شده است که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این اقلام شامل شکر خام، نهاده های دامی و گندم بوده که با ناوگان باری آذربایجان غربی به استان حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برای حمل این میزان کالای اساسی تاکنون یک هزار و 28 بارنامه برای ناوگان حمل و نقل باری استان صادر شده است.

وی بیان کرد: از اول فروردین ماه جاری تاکنون 155 دستگاه ناوگان باری آذربایجان غربی برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و بندر عباس اعزام شده است.

شکری گفت: با وجود تعطیلات نوروزی و محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، با تدابیر سازمان راهداری و تلاش جهادی فعالان حمل و نقل جاده ای، تاکنون هیچ گونه وقفه ای در انتقال کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی حمل کالاهای اساسی به آذربایجان غربی

افزایش 30 درصدی حمل کالاهای اساسی به آذربایجان غربی