مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-08اقتصادي

درخواست فرماندار از مردم ساوه: در خانه بمانید


علی میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با مصوبه شورای تامین و قرارگاه پدافند زیستی همه تفرجگاه ها تعطیل است و هرگونه حضور و اتراق در آنها ممنوع است.

وی همچنین فعالیت اصناف را غیر از واحدهای ضروری که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص شده است، ممنوع اعلام کرد و بر ضرورت تداوم بسته ماندن بازار سرپوشیده، مراکز خرید و فروشگاههای محل ازدحام مردم تاکید کرد.

میرزایی همچنین از مسدود شدن ورودی های شهرستان از سمت آوه و آزادراه خبر داد و گفت: نیروی انتظامی بر کنترل تردد و ممانعت از ورود خودروهای غیربومی نظارت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تردد و ورود خودروهای با پلاک غیر از ساوه در این شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده، آنها را به سمت شهرهای مبدا باز می گردانیم.

فرماندار ساوه تاکید کرد: خطر شیوع موج بعدی کرونا در این شهرستان را باید جدی بگیریم و از مردم هم انتظار است که ضمن درک عمق خطر، همراهی لازم را با برنامه های مصوب قرارگاه پدافند زیستی و شورای تامین داشته باشند.

میرزایی اظهار داشت: تیم های غربالگری با حضور ارگان هایی چون هلال احمر، سپاه، علوم پزشکی و شهرداری در مبادی ورودی شهر اقدام به تب سنجی و شناسایی افراد با درجه تب بالا یا سایر علائم مشکوک به کرونا می کنند اما این فعالیت ها زمانی نتیجه لازم را به دست می دهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرماندار از مردم ساوه: در خانه بمانید

درخواست فرماندار از مردم ساوه: در خانه بمانید