مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:102020-04-08سياسي

سندرز از رقابت های انتخاباتی دموکرات ها انصراف داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی ان ان امروز چهارشنبه به نقل از یکی از مقامات ستاد انتخاباتی سناتور برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا و یکی از شانس های اصلی انتخاب شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری .

- سناتور ارشد حزب دموکرات که در کنار معاون رییس جمهور سابق این کشور بیشترین شانس را برای انتخاب شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشت، از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی ان ان امروز چهارشنبه به نقل از یکی از مقامات ستاد انتخاباتی سناتور برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا و یکی از شانس های اصلی انتخاب شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) اعلام کرد که وی از انتخابات کناره گیری کرده است.

یک مقام ارشد ستاد انتخاباتی سناتور برنی سندرز به سی ان ان گفته است که وی در تماس تلفنی با اعضای ستادش، کناره گیری خود از انتخابات را به اطلاع آن ها رسانده است.

برنی سندرز در مراحل اولیه انتخابات درون حزبی دموکرات ها از رقبای خود پیش افتاده و به نظر می رسید که شانس مناسبی برای انتخاب شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات ها برای رقابت با دونالد تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز از رقابت های انتخاباتی دموکرات ها انصراف داد

سندرز از رقابت های انتخاباتی دموکرات ها انصراف داد