مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 16:452020-04-08سياسي

آغاز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: پروتکل های لازم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تدوین شده و بر اساس این چارچوب ها گام خواهیم برداشت.

کلانتری با بیان اینکه قدم به قدم با هدف اجرای طرح ها و قطع زنجیره کرونا گام خواهیم برداشت، اظهار کرد: دسته بندی صنوف بر اساس ریسک و خطر سازی ها نیز تعریف شده و اقدامات لازم به مانند طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شود.

کلانتری با اشاره به طرح موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، اظهار کرد: در راستا تا دو هفته آتی بازگشایی مدارس را نخواهیم داشت، اما بازگشایی در اردیبهشت ماه نیز در گرو شرایط و وضعیت بیماریست و تصمیمی گرفته نشده است.

کلانتری از سر کشی و بازدید از شهرستان های مختلف با رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و بیان کرد: امروز بازدیدی از شهرستان چرام داشتیم که تعداد افراد مبتلای آن به کرونا از میانگین استان بالاتر رفته و به سطح میانگین کشوری رسیده است.

تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده و با توجه به وضعیت این بیماری، یکی از معاونین علوم پزشکی به شکل مستقیم به فعالیت ها در این شهرستان نظارت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد