مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 16:352020-04-08سياسي

هشدار معاون استاندار به کسانی که علیه سلامت جامعه اقدام کنند


معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به اصناف گفت: اگر کسی علیه سلامت و بهداشت عمومی جامعه اقدامی انجام دهد با هماهنگی دادستان برخورد قاطع و محکم در انتظار او خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد جعفر مردانی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا در خصوص بازگشایی تعدادی از اصناف گفت: از تاریخ 23 اردیبهشت ماه سال جاری به غیر از صنوفی که خطر گسترش ویروس کرونا در آن ها زیاد است سایر اصناف با هماهنگی و صدور مجوز از سوی  بهداشت و درمان استان بازگشایی خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بازگشایی صنوف الزاماتی دارد که حتما باید رعایت شود در غیر این صورت اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد و مهمترین مورد این الزامات رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از بهداشت فردی و بهداشت عمومی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: تمامی اصناف و بازاریان برای دریافت مجوز باید به سامانه اطلاع رسانی وزارت بهداشت مراجعه و ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام گواهی سلامت و کد مربوطه را دریافت و در محل کسب و کار خود نصب نمایند.

کسانی که علیه سلامت جامعه اقدام کنند منتظر برخورد قاطع باشند مردانی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت و بازرسی از بازار در دستور کار قرار گرفته و کمیته ای متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون استاندار به کسانی که علیه سلامت جامعه اقدام کنند

هشدار معاون استاندار به کسانی که علیه سلامت جامعه اقدام کنند