مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-08سياسي

اجرای طرح بسیج مقابله با ویروس کرونا در سرخه+ فیلم


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از همکاری بسیجیان این شهرستان با نیروهای مرکز بهداشت در اجرای طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

- سرهنگ مرتضی عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: یکی از اتفاقاتی که در این ایام در مقابله با ویروس کرونا رخ می دهد، طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا است.

وی بیان کرد: داوطلبان بسیجی در قالب این طرح به کمک نیروهای مرکز بهداشت در شهرستان سرخه آمده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اضافه کرد: قرار است دست در دست هم حداقل یک مرحله تمام مردم این شهرستان را غربالگری و بیماریابی کنیم تا قبل از اینکه ویروس کرونا سراغ افراد جدیدی بیاید، بتوانیم اشخاص بیمار را پیدا کرده و با اقدام و برنامه ریزی برای درمان، زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم.

عبداللهی گفت: در همین راستا با برخی از مردم ممکن است تماس گرفته شده باشد و با برخی تماس گرفته می شود؛ اما خواهش داریم خود مردم در این امر مهم سهیم شوند و به کمک ما بیایند تا هرچه زودتر این طرح را در شهرستان سرخه به پایان برسانیم.

وی تصریح کرد: مردم با مراجعه به سایت سلامت و ثبت اطلاعات خود در سامانه یا مراجعه به کانال وزارت بهداشت در برنامه روبیکا اطلاعات خودشان را وارد و به این وسیله کمک کنند تا هر چه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بسیج مقابله با ویروس کرونا در سرخه+ فیلم

اجرای طرح بسیج مقابله با ویروس کرونا در سرخه+ فیلم