مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:202020-04-08حوادث

کشف بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 11 میلیارد و 140 میلیون ریال لوازم خانگی و بیت کویین قاچاق در شهرستان های هندیجان و هویزه خبر داد.

- سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 11 میلیارد و 140 میلیون ریال لوازم خانگی و بیت کویین قاچاق در شهرستان های هندیجان و هویزه خبر داد.

وی در بیان جزییات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس شهرستان های هندیجان و هویزه با کار اطلاعاتی 2 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق و یک محل استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی و کشف کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار 2 کامیون توقیفی در شهرستان هندیجان تعداد 24 دستگاه کولر 2 تیکه، 28 دستگاه لباسشویی، 20 دستگاه ماشین ظرف شویی و از محل استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال شهرستان هویزه 165 دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کویین فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 11 میلیارد و 140 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در این رابطه 3 متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

کشف بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان