مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:102020-04-08اقتصادي

رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می شود؟


جلسه دستمزد شورای عالی کار با گذشت بیش از 4 ساعت همچنان در حال برگزاری است و آخرین اخبار حاکی از آن است که علیرغم مذاکرات فشرده دو گروه اختلاف بر سر درصد افزایش حداقل مزد کماکان ادامه دارد.

- جلسه دستمزد شورای عالی کار با گذشت بیش از 4 ساعت همچنان در حال برگزاری است و آخرین اخبار حاکی از آن است که علیرغم مذاکرات فشرده دو گروه اختلاف بر سر درصد افزایش حداقل مزد کماکان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دویست و نود و یکمین نشست شورای عالی کار از ساعت 16 با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی به منظور تعیین حداقل دستمزد سال 1399 کارگران آغاز شده و مذاکرات فشرده و سخت میان دو طرف در جریان است.

وزیر کار از دقایقی قبل در جلسه حضور یافته و بر این اساس ادامه مذاکرات به ریاست وزیر کار و با حضور همه شرکای اجتماعی دنبال خواهد شد.

بر اساس آخرین اخبار، در حالی که گروه کارفرمایی همچنان بر مواضع خود در جلسات گذشته پافشاری و پیشنهاد افزایش 15 درصدی حداقل مزد را مجددا مطرح کرده اند، اما گروه کارگری با اشاره به افزایش یک میلیون و 200 هزار تومانی هزینه سبد معیشت کارگران نسبت به سال گذشته، بر لزوم تمکین از ماده 41 قانون کار و توجه به بند دو این ماده یعنی سبد معیشت خانوار تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می شود؟

رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می شود؟