مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-08سياسي

امنیت و آرامش ماحصل مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، هادی حق شناس ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، روز مستضعفان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: ماحصل مجاهدت های پنهان سربازان گمنام امنیت، آرامش و حرکت در مسیر رشد و توسعه است.

وی افزود: عدالت، محور رسالت انبیا و اولیا الله بوده و جمهوری اسلامی ایران هم با شعار دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت حرکت خود را آغاز کرد و بر همین اساس با زعامت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

حق شناس گفت: نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و ذخیره الهی برای هدایت انسان ها به خیر و نیک بختی در واقع جشنی ملی در جمهوری اسلامی محسوب می شود که مردم آن را به نیکی و احترام گرامی می دارند و در واقع اهداف عالیه انسانی را در سایه ظهور امام عصر (عج) می بینند.

وی بیان کرد: نامگذاری این روز به نام روز مستضعفان و هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج) نشانگر اهمیت جایگاه این خادمان ملت دارد.

حق شناس ادامه داد: تردیدی نیست که امنیت پایداری که امروز در کشور وجود دارد ماحصل مجاهدت های پنهان سربازان گمنام عرصه امنیت و آرامش است که حرکت در مسیر رشد و توسعه را تسریع می سازد.

وی اضافه کرد: نحوه تامین امنیت برای لایه های مختلف جامعه قابل رویت نیست ولی مردم وجود امنیت را در جامعه احساس می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش ماحصل مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است

امنیت و آرامش ماحصل مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است