مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-08سياسي

بوشهر از استان های خوب در بحث کنترل ویروس کرونا شناخته شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجید خورشیدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: در ماه شعبان هستیم با پخش دعای شعبانیه و تفسیر آن و موارد دیگر فرهنگی می توان حال و هوای مردم را تغییر داد و از اینکه هست بهتر کرد.

وی یادآور شد: باید با تغییر حال مردم بتوانیم برخی از افراد جامعه را که کرونا دوست هستند و برخی نکات را رعایت نمی کنند و اقدام به انتشار مطالب و اخبار دروغ و هدف آن ها انتقام گیری از جامعه است را بشکنیم.

خورشیدی با بیان اینکه فضای مجازی تهدید نیست بلکه فرصتی است که باید آن را شناخت و از آن به نحو مطلوبی استفاده کرد گفت: با هر عنوان و وسیله ای که در اختیار داریم باید کرونا دوستان را خلع سلاح کرد تا از جامعه انتقام نگیرند این اقدام باید باهمت اصحاب رسانه و بخشی نیز با ابزارهای کنترلی و نظارتی انجام می شود.

وی تأکید کرد: برخی از افراد هستند که تلاش می کنند جو روانی بدی به جامعه تزریق کنند باید جلو این افراد را گرفت.

خورشیدی با آرزوی شفای عاجل برای آن فردی که در چند روز پیش مثبت بودن آزمایش کرونا 47 نفر در استان را منتشر و چندین ساعت ذهن و روان مردم استان را به هم ریخت گفت: امروز بهترین فرصت برای رسانه ها و صداوسیما است که سواد رسانه ای مردم را بالا ببرند و به مردم بگویند چه خبری جعلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر از استان های خوب در بحث کنترل ویروس کرونا شناخته شده است

بوشهر از استان های خوب در بحث کنترل ویروس کرونا شناخته شده است