مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-08سياسي

اعمال محدودیت 72 ساعته در مسیر های منتهی به مسجد مقدس جمکران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا آقاخانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) از اعمال محدودیت در مسیر های منتهی به مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: - فرمانده انتظامی استان قم گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز به مدت 72 ساعت تردد در مسیر های 10 گانه منتهی به مسجد جمکران ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا آقاخانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) از اعمال محدودیت در مسیر های منتهی به مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امسال نمی توانیم از زائران و مجاوران در مسجد مقدس جمکران میزبانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محدودیت های رفت و آمد در مسیر مسجد مقدس جمکران به مدت 72 ساعت فعال شده است، تصریح کرد: از امروز این محدودیت ها اعمال شده است و همچنین از تردد اتوبوس ها از استان های مبدأ به مقصد قم نیز جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه هماهنگی های لازم با استان های نزدیک به قم صورت گرفته است، گفت: امسال به دلیل شرایط خاصی که به وجود آمده است برخلاف رویه سال های گذشته امکان حضور هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت 72 ساعته در مسیر های منتهی به مسجد مقدس جمکران

اعمال محدودیت 72 ساعته در مسیر های منتهی به مسجد مقدس جمکران