مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-08اقتصادي

950 هزار هکتار از اراضی ملی مشمول عملیات کاداستر


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در سال 98 موفق شدیم 950 هزار هکتار عملیات کاداستر اراضی ملی در استان هرمزگان را انجام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان، امید ذاکری صبح امروز با اشاره به اجرای عملیات کاداستر در هرمزگان اظهار داشت: طی سال 98، 950 هزار هکتار عملیات کاداستر در راستای پیشگیری از تصرفات وانجام حفاظت فنی و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی  انجام شده است.

وی افزود: حفاظت و پیشگیری از تصرف اراضی ملی و شفاف سازی مالکیت های  اراضی در بخش های مختلف از جمله جنگل، مرتع و بیابان از مهم ترین مزیت های این طرح است چراکه برای تشخیص دقیق و صحیح اراضی ملی و مستثنیات استان اجرای این طرح ضروری و اولویت اول این اداره کل است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان بیان داشت: از 950 هزار هکتار عملیات کاداستر، حدود 934 هزار هکتار اسناد تبدیلی شامل اسناد دفترچه ای طی 77 فقره تبدیل به اسناد تک برگ همراه با  اصلاح و بازنگری این اسناد بوده است.

ذاکری تصریح کرد: در  سال گذشته 7 هزار و 816 هکتار اسناد اخذ شده جدید نیز در 4 فقره صادر شد و از این میزان یک فقره سندساحلی هم برای اولین بار جهت اراضی ساحلی در شهرستان بندرعباس در راستای قانون اراضی مستحدث و ساحلی و دستورالعمل های صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950 هزار هکتار از اراضی ملی مشمول عملیات کاداستر

950 هزار هکتار از اراضی ملی مشمول عملیات کاداستر