مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:102020-04-08سياسي

اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر


با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور پارک علم و فناوری مازندران کاهش آسیب وارده بر کسب و کارهای، بسته حمایتی ویژه برای هسته ها و واحدهای مستقر در نظر گرفته است.

- ایسنا/مازندران با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور پارک علم و فناوری مازندران کاهش آسیب وارده بر کسب و کارهای، بسته حمایتی ویژه برای هسته ها و واحدهای مستقر در نظر گرفته است.

دکتر علی معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم حمایت از شرکت های فناور، بسته حمایتی به شرکت های مستقر پارک علم و فناوری مازندران اختصاص یافت.

وی از جمله برنامه های حمایتی را تخفیف 100 درصدی اجاره بهای دفاتر برای فروردین 99 و تعویق سه ماهه اعتبارهای حمایتی که سر رسید آن ها سه ماه اول سال 99 عنوان کرد.

رییس پارک علم و فناوری مازندران خاطرنشان کرد: تخفیف 30 درصدی اسفند 98، 70 درصدی اجاره بها دفاتر برای اردیبهشت 99، تخفیف 40 درصدی اجاره بهای دفاتر برای خرداد 99 و تخصیص آنی اعتبار حمایتی برای شرکت هایی که برای مقابله با کرونا اقدامات موثر انجام داده و خواهند داد از دیگر برنامه ها است.

معتمدزادگان گفت: کمک به تسهیل صدور مجوزهای قانونی در سطح استان و کشور برای شرکت هایی که در حوزه محصولات و خدمات مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر

اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر