مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-08ورزشي

عذرخواهی مورینیو بابت نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس


سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام به خاطر بی توجهی به قوانین وضع شده برای مهار شیوع کرونا در کشور انگلیس ابزار تأسف کرد.

- ، انتشار تصاویری از ژوزه مورینیو در حال تمرین دادن تعدادی از بازیکنانش در یک فضای سبز انتقاداتی را برای او به همراه داشت.

روز گذشته (سه شنبه) فیلم هایی از مورینیو در حال تمرین دادن سه تن از بازیکنانش شامل رایان سسنیو، تانگوی اندومبله و داوینسون سانچس در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد آقای خاص به هشدار های امنیتی در طرح فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس از جمله حفظ فاصله حداقل دو متری با افراد دیگر توجه نکرده است.

علاوه بر این شانه به شانه دویدن سانچس و اندومبله در آن محیط هم مزید بر علت شده است تا مورینیو و این سه شاگردش بیش از پیش مورد انتقاد قرار بگیرند.

نشریه میرر انگلیس به نقل از مورینیو نوشت: من می پذیرم که اقداماتم در راستای مقررات تعیین شده از سوی دولت نبود و اینکه ما موظف هستیم که تنها با اعضای خانواده خودمان در تماس باشیم.

قبول دارم که نقش همه ما در مهار این ویروس حیاتی است و باید توصیه های دولت را برای حمایت از قهرمانان مان در سازمان ملی بهداشت رعایت کنیم تا جان افراد را به خطر نیندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مورینیو بابت نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس

عذرخواهی مورینیو بابت نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس