مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:452020-04-08فرهنگي

تعطیلی ها به اقتصاد فرهنگ آسیب زده است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعطیلی و توقف فعالیت ها، آسیب جدی به فعالان فرهنگ و هنر کشور وارد کرده است.

- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعطیلی و توقف فعالیت ها، آسیب جدی به فعالان فرهنگ و هنر کشور وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لادن حیدری اظهار کرد: مراکز فرهنگی و هنری نخستین مکان هایی بودند که با همه گیری ویروس کرونا برای مقابله با این بحران و حفظ سلامتی شهروندان، فعالیت شان ، متوقف و کسب و کارشان، تعطیل شد.

این رخداد در حالی بود که همواره آخرین ماه سال و در پی آن نوروز، براستی بهار شکوفایی فعالیت های فرهنگی بود، اکنون توقف این رویدادهای باشکوه و جذاب فرهنگی و هنری به منزله وارد شدن آسیب های جدی و پیامدهای ناگوار برای فعالان اقتصادی و نیز شاغلان بخش فرهنگ و هنر است.

او به وقوع بحران های موازی همه گیری کرونا در عرصه های اقتصادی اشاره کرد و با تاکید بر ضروری بودن توقف فعالیت مراکز فرهنگی و هنری برای حفظ مصونیت و شکستن زنجیره انتقال بیماری، یادآور شد: از همان روزهای نخست، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه ریزی برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده در بحران کرونا را در دستور کار وزارتخانه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ها به اقتصاد فرهنگ آسیب زده است

تعطیلی ها به اقتصاد فرهنگ آسیب زده است