مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:202020-04-08سياسي

ادامه تعطیلی فعالیت اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع ثانوی


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از موافقت شورای اسلامی شهر با ادامه تعطیلی فعالیت قطار شهری و اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص گفت: پیش از این تعطیلی خدمات دهی اتوبوسرانی و قطار شهری تا 23 فروردین از سوی شورای اسلامی شهر تصویب و تصمیم گیری در خصوص ادامه تعطیلی یا آغاز فعالیت پس از این تاریخ به شهردار مشهد تفویض شده بود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: برای تصمیم گیری در این خصوص، موضوع در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که صبح امروز با حضور شهردار مشهد برگزار شد بررسی و مصوب شد، تعطیلی خدمات دهی اتوبوسرانی و قطارشهری تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد.

کاظمی ادامه داد: همچنین مقرر شد که شهرداری مشهد هفته آینده لایحه ای در خصوص ادامه تعطیلی اتوبوسرانی و قطار شهری یا تعطیلی قطار شهری و فعالیت محدود اتوبوسرانی و یا بلعکس به همراه چگونگی فعالیت و ساعت خدمات دهی در صورت فعال شدن خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری به شورای شهر ارائه دهد که این لایحه ظرف هفته آینده به شورا ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تعطیلی فعالیت اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع ثانوی

ادامه تعطیلی فعالیت اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع ثانوی