مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-08اقتصادي

کاهش 71 درصدی تردد مسافران نوروزی فرودگاه ارومیه


محمدعلی نائل قراملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین ماه جاری 74 پرواز در فرودگاه ارومیه انجام شد و طی این پروازها چهار هزار و 284 نفر جابه جا شدند.

وی با اشاره به اینکه علت اصلی کاهش تعداد پروازها و کاهش 71 درصدی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شیوع بیماری کرونا بود، بیان کرد: از 25 اسفند سال 1397 تا 15 فروردین 1398 در مجموع 162 سورتی پرواز در فرودگاه های استان انجام شده و 15 هزار و 14 نفر از این طریق مسافرت کرده بودند.

وی همچنین میزان کاهش پرواز فرودگاه ارومیه به نسبت مدت مشابه سال گذشته را 46 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام تدابیر لازم برای قطع زنجیره انتقال این بیماری روزانه تنها یک تا سه پرواز انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: از 23 فروردین ماه جاری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با درنظرداشتن شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی برخی محدودیت ها نسبت به انجام پروازهای فرودگاهی برداشته می شود.

نائل قراملکی افزود: کاهش تعداد کانترهای فعال، تغییر چیدمان و افزایش فاصله صندلی های پایانه فرودگاهی، نصب بنر رعایت فاصله 1.

5 متری در مکان های پر تجمع مسافرین و استقبال کنندگان تعطیلی اتاق های فرودگاهی ماننداتاق سیگار، از جمله موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 71 درصدی تردد مسافران نوروزی فرودگاه ارومیه

کاهش 71 درصدی تردد مسافران نوروزی فرودگاه ارومیه