مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-08سياسي

دعایی که امام علی (ع) برای امشب سفارش کرد +فیلم


معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با اشاره به بهترین اعمال در شب نیمه شعبان گفت: امشب، شب انس با امام عصر (عج) است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) بهترین اعمال امشب(نیمه شعبان 1441 هجری قمری) را دعا، نماز، زیارت امام حسین (ع) و استغفار توصیف کرد و بیان داشت: امشب، شبی است که درهای رحمت الهی باز است.

امشب، شب توجه و توسل است.

وی با اشاره به سفارش امام علی (ع) برای خواندن دعای خضر نبی (*) در شب نیمه شعبان افزود: کمیل بن زیاد می گوید: با مولایم امیرالمومنین علی (ع) در مسجد بصره نشسته بودم و گروهی از اصحاب نیز همراه آن حضرت بودند، پس بعضی از آنان از ایشان سؤال کردند که معنای این فرمایش خداوند: که در این شب هر امری با حکمت معین شود چیست؟ حجت الاسلام کفیل ابراز داشت: امام علی (ع) فرمودند: مراد، شب نیمه شعبان است.

قسم به آن کس که جان علی در دست اوست، هیچ بنده ای نیست؛ مگر اینکه تمام خیر و شری که در طول سال تا شب نیمه شعبان آینده بر او می گذرد، در آن شب برای او تقسیم  می شود و هیچ بنده ای نیست که این شب را با شب زنده داری سپری کند و دعای حضرت خضر (ع) را بخواند؛ مگر اینکه اجابت شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعایی که امام علی (ع) برای امشب سفارش کرد +فیلم

دعایی که امام علی (ع) برای امشب سفارش کرد +فیلم