مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:462020-04-08ورزشي

برگزاری رقابت آنلاین پاراوزنه برداری در خانه


با برگزاری مسابقات پاراوزنه برداری آنلاین توسط فدراسیون جهانی پاراوزنه برداری، ورزشکاران می توانند لیفت های خود فیلم ارسال کنند و توسط داوران رسمی WPPO قضاوت شوند.

- با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا این رقابت یک فرصت دوستانه و سرگرم کننده برای تمام ورزشکاران است تا عملکرد خود را به نمایش بگذارند ارزیابی شوند و به شکل آنلاین رده بندی شوند.

لازم به ذکر است که این رقابت غیررسمی بوده و امتیازی برای ورزشکاران در بر نخواهد داشت.

*تاریخ:* سوم تا هفدهم آوریل 2020/ پانزدهم تا 29 فروردین 1399 آخرین مهلت ارسال فیلم: ساعت 12 شب (به وقت اروپای مرکزی) 29 فروردین 1399 ارزیابی و داوری فیلم ها: هفدهم تا بیست و چهارم آوریل/بیست و نهم فروردین و پنجم اردیبهشت 1399 اعلام نتایج فدراسیون جهانی پارا وزنه برداری به منظور تشویق ورزشکاران این رشته جهت انجام ورزش در زمان حضورشان در خانه این فرصت را در اختیار آنها قرار خواهد داد تا از لیفت های خود فیلم ارسال کنند و توسط داوران رسمی WPPO قضاوت شوند.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا این رقابت یک فرصت دوستانه و سرگرم کننده برای تمام ورزشکاران است تا عملکرد خود را به نمایش بگذارند ارزیابی شوند و به شکل آنلاین رده بندی شوند لازم به ذکر است که این رقابت غیر رسمی بوده و امتیازی برای ورزشکاران در بر نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت آنلاین پاراوزنه برداری در خانه

برگزاری رقابت آنلاین پاراوزنه برداری در خانه