مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-08سياسي

هیئت های مذهبی استان همدان درراستای مقابله با کرونا پای کار هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هیئت امنای مساجد و هیئت های مذهبی استان همدان در راستای مقابله با کرونا پای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی نظیری ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از خیرین با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: از آنجایی که برگزاری این جلسه با شب میلاد امام عصر (عج) مصادف شده امیدواریم به برکت این روز، همه ما بتوانیم در مسیر حضرت (عج) حرکت کنیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد: یکی از الزامات جامعه اسلامی وجود اخوت و محبت در بین مؤمنان و حاکم شدن آن در فضای جامعه اسلامی است که در آن مؤمنین باید از حال هم خبر دار باشند و در جهت رفع مشکلات یکدیگر قدم بردارند.

حجت الاسلام نظیری تصریح کرد: در کنار مشکلات ویروس کرونا برای سلامت جسم مردم، متأسفانه بسیاری از مردم پس از شیوع آن در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته اند و کسب کارها دچار مشکل شده است.

وی به کمک های مردمی و پویش های مختلف مردمی در راستای کمک به یکدیگر در کشور اشاره کرد و گفت: جمعی از مؤمنان که سال های عمر خودشان را در مسیر انقلاب، اسلام و آرمان های امام طی کرده اند، در این شرایط سخت اقتصادی نیز با حضور در میدان، اقداماتی را در راستای رفع مشکلات مردم انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی استان همدان درراستای مقابله با کرونا پای کار هستند

هیئت های مذهبی استان همدان درراستای مقابله با کرونا پای کار هستند