مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-08پزشكي

اتباع خارجی مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی رایگان درمان می شوند


احسان افسر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمتر از پنج نفر از اتباع خارجی مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند البته آمار باید توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ارائه شود.

وی اظهار داشت: اکثر جامعه هدف ما زیر پوشش بیمه سلامت هستند که دفاتر خدمات در این مدت به صورت آنلاین در جهت تسریع خدمات به این قشر در حال فعالیت هستند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، درمان رایگان اتباع خارجی مبتلا به کرونا در سطح کشور بود که بر اساس مکاتبه وزارتخانه، بلافاصله هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص رعایت این مساله انجام شد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که همیشه توسط مردم و مسوولان استان خراسان جنوبی مطرح بوده دور بودن از مرکز کشور و کمبود زیرساخت هایی از قبیل حمل و نقل است اما این خطه به دیار فرهنگ و ادب مشهور است.

افسر افزود: ریاست جمهوری نیز اخیرا از مردم استان بابت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و از کادر درمان قدردانی کردند که مایه مباهات و افتخار است.

وی یادآور شد: فرهنگ مردم این منطقه در سالیان گذشته بر فرهنگ اتباع بیگانه نیز تاثیر بسزایی گذاشته و شهر بیرجند به عنوان یکی از پاکیزه ترین شهرهای ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع خارجی مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی رایگان درمان می شوند

اتباع خارجی مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی رایگان درمان می شوند