مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-08حوادث

دستگیری کلاهبرداران تحت پوشش پیک موتوری در شمال تهران


به گزراش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ تورج کاظمی اظهار داشت: پروندهای مشابهی از دادسرای جرائم رایانه ای با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان به پلیس فتا ارجاع شد.

شاکیان در اظهارات مشابهی بیان داشتند، ساکن شمال تهران می باشیم و از مغازه های محل سکونتمان با استفاده از کارت بانکی خرید می کنیم.

ولی بعداً متوجه شده ایم از حساب های بانکی مان مبالغی برداشت شده است.

رییس پلیس فتا عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان پلیس فتا مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و در گام اول تحقیقات پلیسی، به دست آمد، تمامی شاکیان از یک هایپر مارکت مشخصی در حوالی شمال تهران در یک بازه زمانی معین نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته خرید کرده اند.

سرهنگ کاظمی افزود: با بدست آمدن این سرنخ، نصب دستگاه کپی برداری کارت عابر بانک توسط مجرم و یا مجرمان قوت گرفت و تیمی از مأموران پلیس فتا تحقیقات میدانی از مغازه مذکور را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیق از مالک مغازه وی مدعی بی اطلاعاتی از کپی برداری از کارت های مشتریان بود، افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، در آن برهه زمانی فردی به عنوان پیک موتوری برای ارسال خریدهای مشتریان در مغازه مشغول به کار بوده و اخیرا ترک کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران تحت پوشش پیک موتوری در شمال تهران

دستگیری کلاهبرداران تحت پوشش پیک موتوری در شمال تهران