مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-08سياسي

امام جمعه ای که در همه مناطق شهری و روستایی ماسک رایگان توزیع کرده است+ فیلم


امام جمعه صایین قلعه در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه همه تلاش اعضای گروه جهادی تهیه نیازهای مردم و نیازمندان این شهر است، گفت: در کل تاکنون بیش از 20 هزار ماسک در این کارگاه تولید و در نقاط مختلف این شهر توزیع شده است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه همه ماسک های تولیدی در مناطق شهری و همه روستاهای شهر صایین قلعه  به صورت کاملا رایگان و به همت و کمک خیران شهر صایین قلعه توزیع شده است، تصریح کرد: در شهر صایین قلعه نقطه ای وجود ندارد که در آن ماسک توزیع نشده باشد.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق شهر و به خاطر پر خطر بودن چند نوبت ماسک توزیع شده است، ادامه داد: این روند به حول و قوه الهی تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه خواهد یافت.

نوری با بیان اینکه بچه های گروه در روزهای نخست همه گیری ویروس کرونا تا ساعت 3 و 4 صبح در خیابان ها حضور داشتند و اقدام به ضد عفونی معابر می کردند، تصریح کرد: گاهی طوری بود که به دلیل سرمای منطقه حتی لباس های خادمان جهادی یخ می زد.

امام جمعه صایین قلعه با بیان اینکه همه خستگی من و همه داوطلبانی که در دفتر ستاد امام جمعه صایین قلعه فعالیت می کنند زمانی از تنشان خارج شد که پیج مقام معظم رهبری در اینستاگرام از این مکان یاد کرد، اظهار داشت: استوری پیچ منتسب به مقام معظم رهبری باعث شد تا این گروه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ای که در همه مناطق شهری و روستایی ماسک رایگان توزیع کرده است+ فیلم

امام جمعه ای که در همه مناطق شهری و روستایی ماسک رایگان توزیع کرده است+ فیلم