مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-08سياسي

از سلفی با پدر تا جلسه شعر آنلاین!


در همین مدت چند هفته ای تعطیلی دانشجویان؛ کانون های دانشجویی به بهترین شکل ممکن مشغول کنند تا علاوه بر بهداشت جسمی، بهداشت روانی دانشجویان نیز رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه جوان نوشت: تعطیلی دانشگاه ها به خاطر ویروس جدی، دانشجویان را از شور و شوق نینداخته است.

کرونا تایم لفظی است که امروز بر سر زبان دانشجویان می چرخد و اسم روزهای قرنطینه ای دانشجویانی شده که حالا امروز هرکدام در شهر خود و خانه خود چشم به موبایل و اینستاگرام دوخته اند و اخبار را مدام مرور می کنند.

در همین مدت چند هفته ای تعطیلی دانشجویان؛ کانون های دانشجویی دست از کار برنداشته اند تا روزهای کرونایی دانشجویان را به بهترین شکل ممکن مشغول کنند تا علاوه بر بهداشت جسمی، بهداشت روانی دانشجویان نیز رعایت شود.

کانون شعر و ادب دانشگاه شهید بهشتی از پای ننشسته و جلسات شعر را به صورت آنلاین برای دانشجویان برگزار کرد و علاوه بر شعرخوانی، دورهمی داستانک خوانی را نیز در یازدهم اسفندماه برای دانشجویان برگزار کرد.

این جلسات در نرم افزار اسکایپ و تصویری برگزار شد.

ترم کرونایی کانون همیاران سلامت و دفتر مشاوره سلامت شهید بهشتی مسابقه ای را برای دانشجویان تدارک دیده اند تا همزمان با این قرنطینه محتوای آموزشی نیز در آن ها رشد کند این مسابقه ترم کرونایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سلفی با پدر تا جلسه شعر آنلاین!

از سلفی با پدر تا جلسه شعر آنلاین!