مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-08سياسي

40،000 شغل بنیاد برکت برای بیکارشدگان کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام 40 هزار فرصت شغلی برای کسانی که شغل شان را در اثر شیوع کرونا از دست داده اند ایجاد می کند.

- مدیرعامل بنیاد برکت افزود: همچنین بسته های بهداشتی شامل ژل و مایع ضدعفونی کننده، ماسک تنفسی و دستکش یک بار مصرف را در مراکز درمانی مناطق محروم 6 شهرستان راور استان کرمان، دلفان استان لرستان، بهاباد استان یزد، سقز استان کردستان و هیرمند و دلگان استان سیستان و بلوچستان توزیع کرده ایم و در حال برنامه ریزی برای استمرار توزیع بسته های بهداشتی در سایر مناطق محروم کشور با ظرفیت بهره برداری برای 60 هزار نفر هستیم.

مدنی یادآور شد: بسیاری از کسانی که کارفرما بوده و چندین نیروی کار را تحت پوشش خود داشته اند، به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارشان به مشکل برخورده اند.

بنیاد برکت همه توان و انرژی خود را صرف تامین شغل برای این افراد خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت با تاکید بر این که این بنیاد به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان امام یکی از بازو های اصلی محرومیت زدایی در کشور است، اظهار داشت: بنیاد برکت از بدو تاسیس در 12 سال گذشته تا به امروز، در حوزه های مختلف ورود کرده و هر جا که وجود یک مجموعه فعال در زمینه محرومیت زدایی برای پرکردن خلا ها احساس شده، حضور پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40،000 شغل بنیاد برکت برای بیکارشدگان کرونایی

40،000 شغل بنیاد برکت برای بیکارشدگان کرونایی