مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-08سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در بیستم فروردین


انتخاب کاظم خاوازی به عنوان وزیر کشاورزی/ تاکید روحانی بر پرهیز از تبعیض میان کشورها از سوی صندوق بین المللی پول/ واکنش کدخدایی به اظهارنظر پمپئو/ توصیه رییسی به دادستان ها و قضات درباره کروناهای مجرمانه و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

توضیحات حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور هم درباره دلیل حضور نیافتن رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر کشاورزی ازخبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

وی گفت: با توجه به تداخل جلسه امروز مجلس با جلسه هفتگی دولت و با توافق با نایب رییس اول و هیات رییسه مجلس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به جای رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حضور می یابد.

صندوق بین المللی پول میان کشورها تبعیض قائل نشود/از مردم چیزی را پنهان نکردیم تاکیدات رییس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت درباره عملکرد صندوق بین المللی پول نیز از خبرهای پر بازدید امروز بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی گفت: از همه مجامع بین المللی می خواهیم که به وظایف قانونی خود عمل کنند ما اگر درخواستی برای وام از صندوق بین المللی پول کرده ایم، اگر میان ما و دیگر کشورها تبعیض قائل شوند نه برای ما و نه برای افکار عمومی جهان قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در بیستم فروردین

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در بیستم فروردین