مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-08اقتصادي

عدم انفعال در برابر گران فروشان در قم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: نباید دستگاه های استان قم در برابر گران فروشی در واحدهای صنفی منفعل باشند، مردم مقابله با گران فروشان را خواستار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به اقلام پر مصرف استان قم اظهار کرد: باید دستگاه های استان برنامه ریزی های لازم را برای تامین اقلام پرمصرف در قم داشته باشند و پیش از وقوع هر گونه مشکلی در تامین این اقلام، پیشنهاد های لازم را ارائه بدهند.

وی ادامه داد: با گران فروشی عدس در استان قم باید برخورد شود و گشت های بازرسی در بازدید از واحدهای صنفی، واحدهای متخلف را شناسایی و به تعزیرات معرفی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: باید سهم استان از واردات عدس به کشور جذب شود تا کمبودی در زمینه عدس در قم نداشته باشیم، بحث کاهش قیمت عدس خواسته مردم استان است.

غضنفری بازرسی در خصوص گران فروشی در استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: فرآیند گران فروشی نباید معطل بحث تامین کالاها باشد، گرچه تامین کالاها بر روی کاهش قیمت تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد: نباید دستگاه های استان قم در برابر گران فروشی در واحدهای صنفی منفعل باشند و مردم مقابله با گران فروشان را خواستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم انفعال در برابر گران فروشان در قم

عدم انفعال در برابر گران فروشان در قم