مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-08اقتصادي

در خواست 95 درصد مراجعین در استان تهران افزایش ظرفیت تولید بود


معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: طی سال گذشته 95 درصد مراجعین در استان تهران درخواست افزایش ظرفیت تولید داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امامی امین ظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اظهار داشت: تأثیر کرونا بر بخش اقتصادی غیر قابل انکار است که در این زمینه امیدواریم با تلاش و انسجام بیشتر شاهد کاهش اثرات این بیماری بر اقتصاد باشیم.

امامی امین با بیان اینکه تهران دارای 17 هزار کارخانه و 80 شهرک و لکه صنعتی است افزود: با توجه به محدودیت های استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر بالغ بر 35 هزار کارخانه در سطح استان تهران داریم که بار سنگینی بر دوش متولیان امر می گذارد، که همواره درصدد بودیم تا موضوع محدودیت شعاع 120 کیلومتر را از استان تهران رفع کنیم.

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: طی سال گذشته بیش از 95 درصد مراجعاتی که به ما ارجاع داده می شد در راستای درخواست افزایش ظرفیت تولید بود.

وی با بیان اینکه سال قبل نرخ رشد بیکاری کاهشی بود و از 12.

7 در سال 97 به کمتر از 10 درصد در سال 98 رسید گفت: اگر ویروس کرونا نبود قطعاً اسفند باشکوهی به لحاظ اقتصادی برگزار می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خواست 95 درصد مراجعین در استان تهران افزایش ظرفیت تولید بود

در خواست 95 درصد مراجعین در استان تهران افزایش ظرفیت تولید بود