مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-08دانش

سیاستها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی تشریح شد


نشست رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در این نشست سیاستها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه، نشستی در سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به ارائه گزارشی از برنامه ها و دستاوردهای این دانشگاه در سال 98پرداخت.

امید، ضمن تبریک سال جدید و با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری و مراکز آموزشی، از آغاز فعالیت آموزش های مجازی به دانشجویان این دانشگاه در تمامی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 16 فروردین 99 خبر داد.

در این نشست، فرصتهای هم اندیشی ایجاد شده از طریق فضای مجازی و ارسال دستورالعمل در فرایند های اجرای مباحث آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بخشنامه های مربوطه از طریق ستاد مرکزی به واحدهای استانی ارسال شود و مراکز آموزشی تحت نظارت این دانشگاه می بایست از واحد استانی خود پیگیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی تشریح شد

سیاستها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی تشریح شد