مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-08سياسي

هفته هنر انقلاب اسلامی عرصه میدان داری هنرمندان است


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیامی، هفته هنر انقلاب اسلامی را عرصه میدان داری هنرمندان ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پیام آیت الله لطف الله دژکام که به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی منتشر شد، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم درود می فرستیم به روح پاک و مطهر سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی که سالروز شهادت آن بزرگ مرد و هفته هنر انقلاب اسلامی را در این ایام گرامی می داریم.

مسلماً شهید آوینی برای اینکه عرصه هنر انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد، نوآوری هایی داشت، که من ضمن عرض ادب به همه هنرمندان عزیز کشورمان به ویژه هنرمندان استان هنر خیز فارس، می خواهم از محضر آنان خواهشی داشته باشم و آن این است؛ شهید آوینی جدای از آنکه هنرمند بود، نوآوری هایی در عرصه هنر، سینما و اجتهاد جدید او در باب هدف سینما و فلسفه سینما و رسانه مهم بود، یعنی اگر هنرمندی را، یک کمال بدانیم که اینگونه نیز است فیلسوف هنر بودن نیز یک کمال است و شهید آوینی فیلسوف هنر انقلاب اسلامی بود.

می خواهیم در نگاه فلسفی هنرهای متداول در بین خود را بازنگری و بازشناسی کنیم، گاهی انسان افرادی را می بیند که از نظر ذوق هنری قابل تجلیل و تقدیر هستند اما جون فسلفه هنر خود را نمی شناسند، هنر آنان جلوه نمی کند و نمی تواند رسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته هنر انقلاب اسلامی عرصه میدان داری هنرمندان است

هفته هنر انقلاب اسلامی عرصه میدان داری هنرمندان است