مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-08اقتصادي

اولین محموله ماسک پزشکی وزارت صمت وارد آذربایجان غربی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه اولین محموله ماسک وزارت صمت، وارد آذربایجان غربی شد، گفت: این محموله بین کادر پزشکی ارومیه و خوی توزیع می شود.

- غلامرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، سیاست های کلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در راستای مبارزه همه جانبه با این ویروس و همراهی کادر درمان کشور در پشتیبانی از حوزه سلامت آحاد جامعه به خصوص سفیدپوشان خط مقدم این مقابله تعیین شد.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت های خود از جامعه سلامت و کادر درمانی کشور، تعداد 124 هزار و 550 عدد انواع ماسک N95 و ماسک سه لایه پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اهدا می شود.

بابایی اضافه کرد: این تعداد ماسک های تخصیص یافته به استان، 33 هزار و 563 عدد ماسک سه لایه و 9 هزار و 684 عدد ماسک N95 تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تأکید کرد: اولین محموله ماسک های اهدایی وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان، تحویل دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه و خوی شد تا در بیمارستان های درگیر با کرونا توزیع و مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین محموله ماسک پزشکی وزارت صمت وارد آذربایجان غربی شد

اولین محموله ماسک پزشکی وزارت صمت وارد آذربایجان غربی شد