مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-08پزشكي

92 درصد جمعیت ثبت شده شهرستان ری در سامانه سیب، غربالگری کرونا شدند


علیرضا صدرایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان ری اظهار داشت: در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تهران اولین دانشگاهی بود که توانست تمامی جمعیت تحت پوشش خود را در سامانه ثبت کند که در این میان شهرستان ری از نظر ثبت افراد در سامانه رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در سطح شهرستان ری هنوز هم ادامه دارد، افزود: انجام این طرح در سطح شهرستان همانند سایر نقاط کشور با همکاری فرمانداری ری، بخشداری ها، سپاه، بسیج، شهرداری ها و دهیاری ها انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری با بیان اینکه همچنان محله دولت آباد و آسایشگاه خیریه کهریزک نقاط آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا هستند، افزود: خوشبختانه با پیگیری های فرمانداری ری و استقرار نیروی های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران وضعیت آسایشگاه خیریه کهریزک در حال حاضر کنترل شده است.

صدرایی در ادامه یادآور شد: شبکه بهداشت شهرستان ری شرایطی را فراهم کرده است که به زودی تشخیص افراد کرونای حتی به صورت سرپایی در مراکز بهداشتی انجام شود تا مردم برای تشخیص کرونا دیگر به مراکز درمانی و آزمایشگاه های تهران مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد جمعیت ثبت شده شهرستان ری در سامانه سیب، غربالگری کرونا شدند

92 درصد جمعیت ثبت شده شهرستان ری در سامانه سیب، غربالگری کرونا شدند