مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-08اقتصادي

کاهش میزان تصادفات استان اصفهان در یک ماه گذشته


علیرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور 75 هزار و 512 بارنامه از 25 اسفند تا 18 فروردین ماه اظهار داشت: اگرچه صدور این بارنامه ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تغییری نکرده است اما برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 سالن های اعلام بار تعطیل شد و این اقدام در فضای باز انجام گردید.

وی افزود: اقدام هایی متناسب با رعایت پرتوکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برای کالا و ضدعفونی کردن پایانه ها و ارائه ماسک و اقلام بهداشتی برای کارکنان شرکت های حمل و نقل انجام شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به حمل کالاهای اساسی، نهاده ها و مایحتاج عمومی تصریح کرد: حمل بار با رعایت پرتوکل های بهداشتی انجام شد.

کاهش جابجایی مسافر از 25 اسفند تا 18 فروردین ماه وی اشاره ای هم به ناوگان مسافربری در این بازه زمانی داشت و گفت: از 25 اسفند تا 18 فروردین ماه، جابجایی مسافر به شدت کاهش یافت و در برخی از مسیرها هیچ گونه سفری انجام نشد؛ برخی از مسیرها با 75 درصد کاهش سفر و 82 درصد جابه جایی مسافران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافت.

جعفری با اشاره به ضدعفونی پایانه های مسافربری توسط شهرداری اصفهان عنوان داشت: علی رغم سفرهای محدود شرکت های مسافربری، از روز چهارشنبه فروش بلیت مسافران با غربالگری و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان تصادفات استان اصفهان در یک ماه گذشته

کاهش میزان تصادفات استان اصفهان در یک ماه گذشته