مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-08اجتماعي

زیرساخت های شهری پلدختر بازسازی نشد/ اینجا آثار سیل هنوز پیداست


در حالی یک سال از حادثه سیلاب پلدختر می گذرد که همچنان آثار سیل بر چهره شهر هویداست؛ زیرساخت های شهری بازسازی نشده و مردم در انتظار احداث فضای سبز و پارک هستند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آثار و نشانه های ریز و درشت سیلاب فروردین ماه سال 98 با گذشت یک سال هنوز در شهر پلدختر وجود دارد، هنوز پارک ها و فضای سبز این شهر احداث نشده، احداث کانال های آب این شهر عملیاتی نشده و همچنان مردم در انتظار رفع مشکلات زیرساخت شهری در پلدختر هستند.

کمبود پارک و فضای سبز در شهر پلدختر یک شهروند پلدختری در گفت و گو با اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم مردم پلدختر به مکان های تفریحی، ورزشی و فضای سبز به ویژه در اوقات فراغت، احداث اماکن جایگزین در اسرع وقت در این شهر ضرورت دارد.

حمزه بابایی، افزود: مکان های ورزشی شهر پلدختر از جمله زیرساخت هایی است که در جریان وقوع سیلاب فروردین ماه سال گذشته بیشترین خسارت و آسیب ها را متحمل شد و اگر چه با صرف هزینه های هنگفتی بخشی از آن در حال آماده شدن است اما هنوز این بخش نیاز به بازسازی جدی دارد.

خطر سیلاب برای ساکنان بخش غربی شهر یک شهروند دیگر پلدختری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: استخر شنای پلدختر از جمله زیرساخت های ورزشی شهر بود که متأسفانه با گذشت تنها دو سال از بهره برداری آن، در جریان سیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهری پلدختر بازسازی نشد/ اینجا آثار سیل هنوز پیداست

زیرساخت های شهری پلدختر بازسازی نشد/ اینجا آثار سیل هنوز پیداست