مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-08اقتصادي

شتاب چرخ صنعت کهگیلویه در سال«جهش تولید»


کارخانه نماسازان مروارید دهدشت به عنوان بزرگترین کارخانه تولید آجر و سفال کشور در سال جهش تولید نیازمند توسعه خط های تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، کارخانه نماسازان مروارید دهدشت سال 1386 در زمینی به مساحت 230 هزار متر مربع با سرمایه گذاری 10 میلیون یورو و سرمایه ریالی 250 میلیارد ریال احداث شد.

خط اول تولید این کارخانه به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی شهرستان با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا سال 1395 با ظرفیت تولید 150 هزار تن آجر و سفال در سال و خط دوم نیز در تابستان سال گذشته با ظرفیت تولید یکهزار تن در روز به بهره برداری رسید.

  کارخانه آجر مروارید بزرگترین تولید کننده آجر و سفال در کشور است که با بهره گیری از معادن ممتاز شیل منطقه، تجهیزات پیشرفته و با استفغاده از تکنولوژی روز دنیا به صورت کاملا مکانیزه با خشک کن صنعتی، کوره پخت تونلی و مجهز به آزمایشگاه با بهره گیری از آخرین لوازم و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی شده است.

نصرت الله رییسی با بیان اینکه این کارخانه به صورت 24 ساعته و در چهار نوبت به فعالیت خود ادامه می دهد اظهار داشت: این کارخانه پیش از این روزانه 45 تن تولید آجر داشت ولی در روزهای اخیر با هدف افزایش محصول مرحله دوم تولید این کارخانه راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب چرخ صنعت کهگیلویه در سال«جهش تولید»

شتاب چرخ صنعت کهگیلویه در سال«جهش تولید»