مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-08اقتصادي

راه روستایی کانرود و دربند آستارا همچنان مسدود است


بارش شدید باران و بالا آمدن آب استخر پشت سد دربند آستارا سبب مسدود شدن راه ارتباطی دو روستای کانرود و دربند در این شهرستان از عصر روز دوشنبه (18 فروردین) تاکنون شد.

- ایسنا/گیلان بارش شدید باران و بالا آمدن آب استخر پشت سد دربند آستارا سبب مسدود شدن راه ارتباطی دو روستای کانرود و دربند در این شهرستان از عصر روز دوشنبه (18 فروردین) تاکنون شد.

آرش سیف اللهیان، رییس اداره منابع آب شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزان روستاهای مذکور، سطح دریچه های تخلیه سد را با هدف افزایش حجم ذخیره آب، با ریختن بتن و ایجاد مانع ارتقا داده اند و این کار سبب سرریز آب شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان برای رفع این مشکل، طرح افزایش سطح پل راه ارتباطی را پیشنهاد کرد، ادامه داد: مشاور فنی به دلیل ضعف پایه های پل، با اجرای این طرح مخالفت کرد و هم اکنون لایروبی سطح استخر، برداشت موانع بتنی مقابل دریچه تخلیه و کاهش سطح دریچه به عنوان راهکارهای رفع این مشکل مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سد دربند و استخر آن با حدود 10 هکتار وسعت از منابع مهم ذخیره آب کشاورزی در بخش مرکزی آستارا به شمار می روند که اقدام دیر هنگام در تخلیه آب استخر، هر از گاهی سبب بالا آمدن قابل توجه حجم آب و مسدود شدن راه ارتباطی دو روستای کانرود و دربند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه روستایی کانرود و دربند آستارا همچنان مسدود است

راه روستایی کانرود و دربند آستارا همچنان مسدود است