مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-08بين الملل

پنتاگون: فرمانده ارشد الشباب در حمله جنگنده های آمریکایی کشته شد


پنتاگون از کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد گروه الشباب طی حمله هوایی هفته گذشته جنگنده های این کشور به جنوب سومالی خبر داد.

- پنتاگون از کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد گروه الشباب طی حمله هوایی هفته گذشته جنگنده های این کشور به جنوب سومالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، در حمله هوایی که نیروهای این کشور هفته گذشته در جنوب سومالی و در حدود 200 کیلومتری غرب موگادیشو انجام دادند، یکی از فرماندهان ارشد گروه الشباب کشته شد.

فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا (افریکام) در بیانیه ای اعلام کرد، در دوم آوریل جاری یک حمله هوایی به پایگاهی در نزدیکی بوش مدینه آغاز شد که به کشته شدن سه تن از اعضای الشباب از جمله یکی از فرماندهان ارشد آن به نام یوسف جییس منجر شد.

طبق این بیانیه، جییس یکی از بنیانگذاران الشباب وابسته به تشکیلات تروریستی القاعده بود و چندین پست رهبری را در این گروه برعهده گرفت.

در این بیانیه به نقل از ژنرال استفن تاونسند، فرمانده افریکام آمده است، این فرد، رهبر اصلی سازمان الشباب بود؛ فردی بسیار خشن، بی رحم و عامل ریخته شدن خون بی گناهان بسیاری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: فرمانده ارشد الشباب در حمله جنگنده های آمریکایی کشته شد

پنتاگون: فرمانده ارشد الشباب در حمله جنگنده های آمریکایی کشته شد