مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-08ورزشي

اسطوره ژرمن ها توپ فینال جهان جهانی را به مزایده گذاشت


زننده تک گل ژرمن ها در فینال جام جهانی 1990 که قهرمانی را برای آن ها به ارمغان آورد توپ این بازی را برای مبارزه با کرونا به مزایده گذاشت.

- زننده تک گل ژرمن ها در فینال جام جهانی 1990 که قهرمانی را برای آن ها به ارمغان آورد توپ این بازی را برای مبارزه با کرونا به مزایده گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کیکر، آندریاس برمه یکی از ماندگارترین صحنه های تاریخ فوتبال آلمان را رقم زد.

او در فینال جام جهانی 1990 توانست از روی نقطه پنالتی دروازه آرژانتین را باز کند تا ژرمن ها پیروز آن بازی شوند و قهرمانی را جشن گیرند.

برمه تصمیم گرفت که توپ فینال جام جهانی 90 را به مزایده گذارد تا پول آن را صرف مبتلایان به کرونا به ویژه در ایتالیا کند که بالاترین میزان مرگ و میر را در جهان داشته است.

او از سال 1992 تا 1998 با پیراهن اینتر در سری A بازی کرد و توانست قهرمانی در این رقابت ها و البته جام یوفا را به دست آورد.

تا الان بالاترین رقمی که برای خرید این توپ پیشنهاد داده شده است 3 هزار و 150 یورو بوده است اما پیش بینی می شود که این رقم در روزهای پیش رو بسیار بالاتر رود.

برمه نه تنها توپ این بازی بلکه توپ تمرینی بازیکنان را در جام جهانی 1990 در مزایده قرار داده است تا بتواند پول بیش تری برای مبارزه با کرونا جمع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسطوره ژرمن ها توپ فینال جهان جهانی را به مزایده گذاشت

اسطوره ژرمن ها توپ فینال جهان جهانی را به مزایده گذاشت