مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-08سياسي

کرونا حریف نیروگاه ها نشد


کمپین صنعت برق همیشه بیدار اقدام ارزشمندی است که بمنظور ایجاد هم افزایی و حس همدلی و مشارکت در امر مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده تا از این طریق اعلام کنیم که صنعت برق با تلاش و همت مضاعف همچون گذشته در کنار مردم ایستاده .

- مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح گفت: کمپین صنعت برق همیشه بیدار اقدام ارزشمندی است که بمنظور ایجاد هم افزایی و حس همدلی و مشارکت در امر مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده تا از این طریق اعلام کنیم که صنعت برق با تلاش و همت مضاعف همچون گذشته در کنار مردم ایستاده است و در انجام رسالت اصلی خود که همان تولید برق پایدار است لحظه ای دریغ نخواهد کرد.

عبدالمجید دیناروند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور نیروگاه شهید مفتح با انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این بیماری علاوه بر ضدعفونی اماکن عمومی و محیط کار پرسنل خود، پایش کارکنان در زمان ورود، آموزش هایی در این زمینه نیز ارائه کرده است.

وی افزود: این نیروگاه با همت کارکنان شیمی، ایمنی، بهداشت، حراست و مشارکت تمامی واحدها اقداماتی برای مقابله با این بیماری انجام داده است که می توان این اقدامات را در 4 محور آموزش و اطلاع رسانی، اقدامات پیشگیرانه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا حریف نیروگاه ها نشد

کرونا حریف نیروگاه ها نشد