مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-08اقتصادي

اعطای وام 1 میلیونی به تمامی افراد بهترین راهکار تحریک تقاضا در بحران کرونا


به جای اینکه تسهیلات به کسب و کارها پرداخت شود که خطای آن خیلی بالاست، به مردم اعتبار خرید اختصاص دهد به گونه ای که به ازای هر نفر از خانوار یک میلیون تومان اعتبار خرید تعلق گیرد و این اعتبار نیز به صورت وام به مردم اعطا شود.

- با کرونا و حمایت از کسب و کارها پخش شد، با اشاره به اینکه تنفس های سه ماهه برای وام های قرض الحسنه امری مطلوب برای حمایت از اقشار آسیب پذیر است، گفت: این امر از آن جهت مطلوب است که پول باقی مانده از نپرداختن اقساط، به چرخه اقتصاد باز می گردد و باعث افایش تقاضا و قدرت خرید مردم می شود.

وی بیان کرد: وام مسکن شامل استمهال سه ماهه نمی شود به دلیل آنکه نپرداختن اقساط آن باعث کاهش قدرت وام دهی بانک مسکن می شود و همین امر منجر به کاهش تقاضا در بازار مسکن می گردد، بهتر است که این وام ها پرداخت شود.

موسوی فرد گفت: همچنین دولت 25 هزار میلیارد تومان برای بحث یارانه ها و خدمات سلامت اختصاص داده است، دولت باید با استفاده از سامانه های رفاه ایرانیان و سامانه هدفمندی یارانه ها اقشار آسیب پذیر را شناسایی کند و به آنها کمک حمایتی نماید.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: به جای اینکه تسهیلات به کسب و کارها پرداخت شود که خطای آن خیلی بالاست، به مردم اعتبار خرید اختصاص دهد به گونه ای که به ازای هر نفر از خانوار یک میلیون تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 1 میلیونی به تمامی افراد بهترین راهکار تحریک تقاضا در بحران کرونا

اعطای وام 1 میلیونی به تمامی افراد بهترین راهکار تحریک تقاضا در بحران کرونا