مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-08اجتماعي

تولید بیش از 160 هزار ماسک در کارگاه های فنی و حرفه ای همدان


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان گفت: تاکنون بیش از 160 هزار عدد ماسک در کارگاه های فنی و حرفه ای استان تولید شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان گفت: تاکنون بیش از 160 هزار عدد ماسک در کارگاه های فنی و حرفه ای استان تولید شده است.

وهب مختاران با بیان اینکه با توجه به تعطیلی کارگاه ها و آموزشگاه های فنی وحرفه ای به علت شیوع کروناویروس اقداماتی در راستای ادامه فعالیت آنها به صورت مجازی انجام شد، افزود: در این ایام تولید محتوای آموزشی در رشته های مختلف توسط مربیان انجام می شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تولید محتوای آموزش های عملی دشوارتر و نیازمند جلوه های ویژه است، تلاش شده که این نوع از آموزش نیز در فضای مجازی ارائه شود.

مختاران همچنین خاطرنشان کرد: مربیان آموزش فنی و حرفه ای استان در این ایام دورکاری می کنند و آموزش را رها نکرده اند.

وی با بیان اینکه هفت کارگاه در استان همدان در حال تولید ماسک و لباس بیمارستانی هستند، یادآور شد: این کارگاه ها با کمک ستادهای مردمی و با حضور مربیان مشغول فعالیت هستند و از ابتدای کار تاکنون بیش از 160 هزار عدد ماسک تولید کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته فرهنگی و اطلاع رسانی طرح فاصله گذاری اجتماعی استان همدان، مدیرکل آموزش و فنی وحرفه ای استان همدان بیان کرد: با توجه به آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 160 هزار ماسک در کارگاه های فنی و حرفه ای همدان

تولید بیش از 160 هزار ماسک در کارگاه های فنی و حرفه ای همدان