مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 02:502020-04-07دانش

مستندات تشخیص کرونا در طرح هوش مصنوعی


عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف، در واکنش به اظهارات دبیر انجمن رادیولوژی ایران درباره چالش های تشخیص کرونا با استفاده از هوش مصنوعی، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا ربیعی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و سر تیم سازنده کیت تشخیص کرونا با استفاده از هوش مصنوعی، در واکنش به اظهارات عبدالرسول صداقت دبیر انجمن رادیولوژی ایران تحت عنوان چالش های تشخیص کرونا در طرح هوش مصنوعی ، توضیحاتی ارائه داد.

حقیر سال گذشته در جلسه مشترک با برخی از اعضای هیأت مدیره انجمن رادیولوژی ایران با ریاست جلال جلال شکوهی، با دکتر صداقت آشنا شدم.

در آن جلسه پس از ارائه توانمندی های مجموعه های تحت مدیریت خود در دانشگاه صنعتی شریف، پیشنهاد همکاری مشترک با انجمن را در خصوص استفاده از فناوری های نوین در رادیولوژی را مطرح کردم و البته پس از خداحافظی و بعد از آن جلسه هیچ گونه همکاری و پیگیری از جانب انجمن محقق نگردید.

هرگز فکر نمی کردم ایشان با این همه سوابق اجرایی و علمی، به جای برخوردی عالمانه و حرفه ای با یک طرح علمی و موفق که برخی از اعضا برجسته انجمن نیز نقشی در آن دارند، برخوردی اینگونه غیر علمی و غیر مستند داشته باشند و با اتکا به پیشگویی و بدون اطلاع از حقایق و جزییات این طرح بزرگ، مسائلی حاشیه ای در مورد آن عنوان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندات تشخیص کرونا در طرح هوش مصنوعی

مستندات تشخیص کرونا در طرح هوش مصنوعی