مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 02:202020-04-07سياسي

برنامه های جشن نیمه شعبان در تبریز


رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برنامه های این سازمان را در روز و شب نیمه شعبان در تبریز را تشریح کرد.

- رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشریح کرد برنامه های جشن نیمه شعبان در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برنامه های این سازمان را در روز و شب نیمه شعبان در تبریز را تشریح کرد.

حجت الاسلام رسول برگی در گفت وگو با ایسنا، گفت: هرساله شهر تبریز با آذین بندی مردم به استقبال جشن نیمه شعبان می رفت؛ جشن، شیرینی خورانی، مداحی و تجمع در حسینیه و مساجد وجود داشت اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، این اتفاقات رخ نخواهد داد.

وی افزود: شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکنون سعی داشته تا جشن نیمه شعبان به صورت مردمی برگزار شود اما امسال بر اساس تصویب شورای هماهنگی تبلیغا اسلامی کشور، مقرر شده تا اقداماتی به جهت یادآوری شب و روز نیمه شعبان انجام گیرد.

وی از نورافشانی در شب نیمه شعبان در تبریز خبر داد و گفت: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پاتوق های گروه سرود سیار در شهر فعال خواهند بود و با گذر از محل های مختلف شهر، سرود می خوانند که در این راستا از مردم خواهش می کنیم تا از تجمع در مقابل مجتمع های مسکونی و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جشن نیمه شعبان در تبریز

برنامه های جشن نیمه شعبان در تبریز