مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 02:202020-04-07اجتماعي

انسداد 112 راه فرعی به تفرجگاه های شهرستان سیروان


معاون توسعه و منابع انسانی استاندار ایلام از انسداد 112 راه فرعی به تفرجگاه های شهرستان سیروان برای مقابله به ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معروف بسطامی عصر سه شنبه در بازدید از ورودی های شهرستان سیروان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از انسداد 112 راه فرعی به تفرجگاه ها در سیروان خبر داد و اظهار کرد: همچنین جمع آوری 170 چادر و 10 کانکس گردشگران توسط نیروی انتظامی و منابع طبیعی، اجرای طرح غربالگری توسط شبکه بهداشت و سپاه ناحیه سیروان، گندزدایی و ضدعفونی معابر، برقراری ایستگاه های تب سنجی در ورودی شهرستان از جمله اقدامات مجموعه مسئولان و مردم این شهرستان است.

وی در ادامه بر تداوم همکاری مردم در اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: شهرستان سیروان که تا چند وقت پیش وضعیف سفید داشت اما متاسفانه به خاطر رعایت نکردن توصیه ها امروز شاهد بالا رفتن آمار در این منطقه هستیم و این یک زنگ خطر برای جدی گرفتن بیماری کرونا است.

بسطامی در ادامه مبارزه صحیح و ریشه کن شدن کامل این ویروس خطرناک را مستلزم حضور و تعامل صددرصدی تمام آحاد مردم و مسئولان دانست.

وی همچنین از مردم و مسئولان خواست تا ریشه کن شدن کامل این ویروس و برگشتن به وضعیت عادی با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 112 راه فرعی به تفرجگاه های شهرستان سیروان

انسداد 112 راه فرعی به تفرجگاه های شهرستان سیروان